Wednesday, August 29, 2012

Blog alert! + home tour

I just discovered the blog Elv's this week and I'm just ecstatic about it! The blog is written by Dutch interior junkie Elvera and it is now on my list of daily reads. As a true decor fanatic she is always transforming her own home. And, lucky for us, always has a camera near to shoot the beautiful images of her life and home which she shares on her blog. Her fabulous sense of style can be seen (below) in her own home that also shows her love for Scandinavian aesthetic. I urge you to hop on over to Elv's blog and start clicking away: www.elv-s.blogspot.nl. You'll love it. Really, what are you still doing here? Go! Now!




Images via 101 woonideeën.

8 comments:

  1. Nice! I'm a huge fan of Elvera. She's a big inspiration for me. Nice to see this blog on your also very inspirational site. I always thought you lived abroad somewhere, but you're also a dutchie :) Your blog is so very internationally!

    Fijne dag :)

    Groetjes,
    Suus

    ReplyDelete
  2. Idd. erg mooi! Ik kwam op haar blog via @interieurcoosje.
    Jou blog is ook erg mooi! Ik zet deze en elv's op mijn bloglijst.
    martinevianen@blogspot.nl

    ReplyDelete
  3. Oh yes, I love her too. I found you blog by fb site of elv's :))) and I fall inlove:))) very beautiful inspiration:)
    Hugs
    Agnieszka

    ReplyDelete
  4. Awww thank you Agnieszka :)
    @ Suus: ja hoor, ben ook een NL blogger :-) Leuk om op deze manier nog meer NL bloggers te ontmoeten. En ook jouw blog is fantastisch! Helemaal leuk :-)
    @Martine: thanks :) ook jij hebt een leuke blog.
    Thanks for stopping by girls. Looking forward to hearing/reading more of you.
    Natascha xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel, en een een goed weekend. Hopelijk een beetje meer zon!!

      XSUUS

      Delete
  5. Hi Natascha,

    Ik dacht dat ik het al bij Elv's zag, maar nu heb ik het ook. Heb je toegevoegd in mijn blogroll en dan krijg ik bij jou een lege foto. Gewoon helemaal wit. Apart he?

    ReplyDelete
  6. Ha Suus, ik zag het ook op mijn FB pagina dat er geen afbeelding bij de link wordt getoond. Komt misschien omdat de afbeelding van het logo niet gelezen werd. Maar zie dat er nu weer een afbeelding bij staat. En ik volg jou nu ook :-)
    Groetjes,
    Natascha xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Natascha,

      Wat apart! Hij doet het nu weer goed, zo te zien in mijn blogroll.
      Wat leuk dat je me volgt, geeft de beginnende blogger weer een extra motivatie :0)

      Fijne avond!
      Groetjes,
      Suus

      Delete